اطلاع رسانی جشنواره جوان برتر توسط فرمانداران انجام شود/ دهم بهمن آخرین موعد ثبت‌نام در جشنواره

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با اشاره به آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین خواستار اطلاع‌رسانی گسترده توسط فرمانداران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حمید رضا زارعی در این رابطه عنوان کرد: ثبت نام شانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) با عنوان جشنواره جوانان برتر ایران زمین در هرمزگان به مناسبت هفته جوان در هرمزگان آغاز شده است.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: جوانان برتر استان در بازه سنی ۱۵الی ۳۵ساله در ۴محور با ۱۲موضوع  می‌توانند جهت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط با برتری خود به کلیه ادارات ورزش و جوانان سراسر استان و یا به صورت برخط به سایت به آدرس  javananhormozgan.ir مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: نفرات برتر جشنواره پس از بررسی آثار به دبیرخانه جشنواره و داوری توسط داوران انتخاب خواهد شد.

زارعی افزود: شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در هرمزگان در ۱۱ اسفندماه همزمان با هفته جوان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار و در این جشنواره از جوانان برتر استان تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی مناسبی در سراسر استان توسط فرمانداران به منظور شرکت جوانان  استان در این جشنواره در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، گفت: جوانان برتر و علاقه مند هرمزگان می توانند تا دهم بهمن نسبت به ثبت اطلاعات خود جهت شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) اقدام کنند.

انتهای پیام/

ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین در بندرلنگه آغاز شد .

ثبت نام برای شانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «جشنواره جوانان برتر ایران زمین» در بندرلنگه آغاز شد.

فریدون نایبی سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرلنگه روز شنبه اعلام نمود :  با بیان اینکه هفته جوان اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: جوانان برتر شهرستان بندرلنگه در سنین ۱۵ الی ۳۵ ساله در چهار محور با ۱۲ موضوع می توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود، اظهار کرد: موضوعات این جشنواره قرآن، ادبیات، فیلم،موسیقی، کنشگر فعال رسانه، هنرهای تخصصی، خادم اهل بیت(ع)، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش، فعال اجتماعی، جوان خاص معلول است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه یادآور شد: در هر موضوع جشنواره یک نفر به اداره کل ورزش و جوانان معرفی می شود .

نایبی ادامه داد: جوانان علاقه مند جهت ثبت نام می توانند با مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط به صورت حضوری به اداره ورزش و جوانان شهرستان مراجعه کرده و یا از طریق آدرس اینترنتی http://javananhormozgan.ir/f

 اقدام کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرلنگه تصریح کرد: مهلت ثبت نام جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری است و در مراحل داوری نفرات برگزیده انتخاب و در ۱۱ اسفند ماه همزمان با هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) تجلیل خواهند شد.

💠 روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه

آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین در شهرستان میناب

*به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان میناب*

*ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین در این شهرستان آغاز شد.*

*ولی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب با اشاره به این مطلب که شهرستان  میناب  همیشه از جوانان برتر و نخبه در حوزه های مختلف اخص ورزش در کشور  و جهان یکی از شهرستانهای  سرآمد استان و کشور بوده، از آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین در استان هرمزگان و  این شهرستان  میناب خبر داد.*

*ولی پور در ادامه این گفتگو  اظهار داشت: هفته جوان در اسفند ماه سال جاری برگزار که جوانان برتر شهرستان بزرگ میناب در رده های سنی ۱۵ تا ۳۵ سال می توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره استانی اقدام نمایند*

*وی ادامه داد: جوانان  نخبه و برتر وعلاقه مند در شهرستان میناب می توانند  برای ثبت نام  با ارائه  مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط با برتری خود به ادارات ورزش وجوانان سراسر استان و این شهرستان و یا به صـورت برخط به نشانی اینترنتی javananhormozgan.ir/f*

*مراجعه و مدارک خود را بارگذاری نمایند*

*رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در پایان توضیح داد: مهلت ثبت نام جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری  و در مراحل داوری نفرات برگزیده انتخاب و روز ۱۱ اسفند ماه همزمان با هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) جوانان برتر استان تجلیل خواهند شد.*

یوسف برلس از ثبت نام جشنواره جوانان برتر ایران زمین در شهرستان بستک خبر داد

*ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین به مناسبت هفته جوان سال 1401 در شهرستان بستک آغاز شد*

*به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک، یوسف برلس رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک گفت:جوانان 18 تا 35سال شهرستان بستک میتوانند از 25دی ماه لغایت 10بهمن ماه 1401 در جشنواره جوانان برتر ایران زمین ثبت نام نمایند*

*برلس افزود جوانانی که در سال 1401 توانایی خاص در حوزه های قرآنی، ادبیات، فعال رسانه وفضای مجازی، فیلم وموسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کار آفرینی، دانش بنیان، جوانان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی دارند میتوانند با ارائه مستندات خود به اداره ورزش وجوانان شهرستان یا از طریق مجازی وکسب اطلاعات بیشتر به سایت http://javananhormozgan.ir/f نمایید.*

*رئیس اداره ورزش وجوانان گفت نفرات ثبت نام شده بعد از 10بهمن ماه داوری خواهند شد و 11 اسفند ماه همزمان با هفته جوان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر از برگزیدگان در بندرعباس تجلیل خواهند شد*

*گفتنی است اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک در نظر دارد در هفته جوان سال جاری جشنواره جوانان برتر در شهرستان بستک نیز برگزار نماید*

*روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک*

ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین در قشم آغاز شد.

قشم – ایرنا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم از آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین در استان هرمزگان و این جزیره خلیج فارس خبر داد.

رضا دریائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هفته جوان اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: جوانان برتر شهرستان مرزی قشم در سنین ۱۵ تا ۳۵ ساله در چهار محور با ۱۲ موضوع می توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره استانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: جوانان علاقه مند برای ثبت نام می توانند با مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط با برتری خود به صورت حضوری به تمامی ادارات ورزش و جوانان سراسر استان هرمزگان و یا به صورت برخط به نشانی اینترنتی javananhormozgan.ir مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم توضیح داد: مهلت ثبت نام جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری است و در مراحل داوری نفرات برگزیده انتخاب و روز ۱۱ اسفند ماه همزمان با هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) جوانان برتر استان تجلیل خواهند شد.

یازدهم ماه شعبان (۱۳ اسفند ۱۴۰۱) مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) فرزند برومند ابا عبدالله الحسین (ع) سومین امام شیعیان و روز جوان است.

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در هرمزگان

در پنجمین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد:
برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در هرمزگان
در پنجمین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان درخصوص برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در هرمزگان مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،در پنجمین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان باحضور عامری معاون امور جوانان اداره کل و نمایندگان دستگاهها با دستور کار تشریح آیین نامه برنامه هفته جوان و بررسی سطح هم افزایی دستگاه جهت اجرای برنامه هاامروز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
مجتبی عامری سیاهوئی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه اظهارکرد:شهادت سرباز پرافتخار اسلام و وطن، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ومجاهدتهای مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسید.
معاون امور جوانان در پنجمین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان در تشریح برنامه های هفته جوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام بیان داشت: این جشنواره که امسال با عنوان جشنواره جوانان برتر ایران زمین برای شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی تدوین و اجرا می گردد.
وی افزود:جشنـواره حضرت علی اکبـر(ع) همه ساله در روز جوان (۱۱شعبان، سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع)) بر اساس آیین نامه مصوب در جلسه سی و سوم شورای عالی جوانان (به ریاست رییس محترم جمهورمورخ۱۳۸۹/۴/۶) امسال از ۱۱اسفندماه لغایت ۱۷اسفند ماه می باشد .
عامری در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه ۵۲روز به برگزاری جشنواره فرصت داریم می بایست از تمام ظرفیت ها دستگاههای ، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی جهت اطلاع رسانی این جشنواره استفاده کنیم.
وی گفت : متقاضیان جوان در بازه سنی ۱۸الی ۳۵سال می توانند جهت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام هم به طور حضور با مراجعه به اداره ورزش و جوانان سراسر استان و‌هم از طریق سامانه مجازی جشنواره به آدرس javananhormozgan.ir
می توانند فرآیند ثبت نام خود از تاریخ ۲۰دی ماه تا ۱۰بهمن ماه را انجام دهند
در ادامه سرکار خانم زارع رییس گروه توسعه مشارکت اجتماعی جوانان و دبیر هفته جوان مطالب خود را بیان و به گفتگو با اعضای جلسه پرداخته شد.

دبیر هفته جوان استان هرمزگان معرفی شد.

مهین زارع پیرحاجی بعنوان دبیر هفته جوان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، در حکم وی آمده است : نظر به تجارب و سوابق ارزنده سرکار عالی و ضرورت ساماندهی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته جوان به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته جوان منصوب می شوید شایسته است زمان تشکیل جلسات هماهنگی جهت اجرای مطلوب برنامه های گرامیداشت هفته جوان با همکاری سایر دستگاه ها عضو ستاد ساماندهی امور جوانان ادارات ورزش و جوانان، سازمان های مردم نهاد تدابیر لازم فراهم نمایید. امید است در سایه ایزد منان و با استفاده از تجربیات و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است هفته جوان سال ۱۴۰۱ از ۱۱ اسفند ماه شروع و تا ۱۷ اسفند ماه با برنامه های شاد و مفرح و تجلیل از جوانان برگزیده استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام با عنوان جوانان برتر ایران زمین در ۱۲ شاخص با حضور مسئولین معرفی و تجلیل می شوند.

انتهای پیام

به مناسبت هفته جوان جشنواره جوانان برتر ایران زمین در هرمزگان برگزار می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان طی گفتگویی اظهارداشت: با توجه به جایگاه ویژه جوانان در توسعه همه جانبه کشور و برای ایجاد نگاه ویژه به جوان و مسائل مربوط به این گروه سنی، روزمیلاد حضرت علی­ اکبر(ع)، روز جوان نامگذاری شده است و هفته مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در هر سال براساس مصوبه جلسه نهم شورای عالی جوانان بنام هفته جوان ، تعیین گردیده است.
وی بیان کرد: در این هفته، با اجرای برنامه­ های متنوع در راستای ارتقای نشاط وهویت آفرینی برای جوانان اقدام می شود.
خادمی افزود : در سال جاری ولادت حضرت علی اکبر (ع ) و روز جوان مصادف با ۱۳ اسفندماه می باشد. لذا از روز ۱۱ لغایت ۱۷اسفندماه به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است.
وی در ادامه از طراحی سامانه ثبت نام مجازی توسط جوانان خبر داد و افزود برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف علاوه بر مکاتبات اداری و انتشار خبر در جراید و خبرگزاریها درصدد طراحی سامانه ثبت نام جشنواره جوانان برتر ایران زمین هستیم .
✳روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان✳



با ما تماس بگیرید

راه های ارتباط با ما

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با ما تماس بگیرید!
07633331358